vineri, 21 ianuarie 2011

Siriu

Drumul de Brasov ce trece pe linga Siriu este preferat de mine din mai multe motive, dar cel mai important, din cauza ca pe aici am trecut prima data in luna de miere.

Normal ar fi trebuit sa mergem prin Ploiesti dar, la iesirea din Buzau am luat-o de-aiurea catre Intorsura Buzaului (una din insusirile mele de baza este ca am un spirit de orientare iesit din comun... de varza ce e). Vazind ca indicatoarele aratau in continuare catre Brasov, am zis de ce nu... sa dam inainte!

Nu ne asteptam insa sa avem o surpriza atit de mare in ceea ce priveste frumusetea peisajului... Iar cind am vazut lacul, am ramas pur si simplu muti...

Mergem de atunci aproape in fiecare an pe aici, macar o data...

De fiecare data imi revine caldura bucuriei primei descoperiri... In bataia soarelui de vara sau acoperit de gheata, va fi mereu unul din acele locuri speciale legate de momentele fericite ale vietii mele.


Siriu, februarie 2010

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu