marți, 22 februarie 2011

Ep.1

Cind vocea impersonala anunta acceleratul de Bucuresti, m-am desprins de zidul garii din Barbosi pe care il sprijineam si am inceput sa merg fara graba spre capatul peronului. Stiam cam pe unde se va opri vagonul 7 si, pe masura ce se derulau unul dupa altul, le numaram in timp ce ma uitam sa ii vad la un geam pe Bodo si Vasu.

I-am zarit, dar nu la 7, ci la 8, si nu singuri. Alaturi de ei fluturau vesele din miini 2 foste colege, Catalina si Luli. Fetele aveau bilet, bineinteles. La primul compartiment din vagon.

- Fii atent ce idee ne-a venit, ma intimpina Vasu. Nasul a trecut deja pe aici, asa ca nu il mai fentam, ci cind trece din nou, ne asezam in compartiment si fetele stau pe hol. Daca le intreaba de bilet, ele au.
- Pai si daca vede compartimentul plin si inca trei persoane pe hol, nu isi da seama? intreb, ca de… mi se pare la mintea cocosului…
- Nu intreaba ma, stai linistit zimbeste Vasu sigur pe el.
Ce sa zic… Daca asta e planul, atunci asta e…

Vorbim cu fetele, ne mai aducem aminte de una alta, cind iata se aude clantanind in apropiere clestele nasului. Intru cu Vasu in compartiment, Bodo se ofera sa fie el cel care sta pe hol cu fetele, zimbind cuceritor catre Luli.
Nasul trase usa…
- S-au vazut aici la toata lumea?
- S-au vazut, confirmam noi cu seninatate.
Da sa treaca, dar ceva la Bodo il face sa se razgindeasca.
-La dumneavoastra s-au vazut?
-Da, zice si Luli
-Mai aratati-mi o data, cere nasul.
Se uita, vede ca locul e in compartiment, dar compartimentul e plin pe toate cele 8 locuri. Iluminat, trage usa din nou si striga:
-Biletele la control va rog!
Eu si Vasu ne ridicam instant si ne strecuram pe hol la parlamentat.
Nasul, blond cu ochi albastri, rosu in obraji si mirosind usor a bautura, isi dadu sapca pe ceafa si se rasti:
- Bai! Daca sinteti studenti, credeti ca ma luati de trefla???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu