luni, 7 martie 2011

"Si ce mai faci?" "Bine... Ma spal pe creier..."

Da... Cam asta fac daca din greseala deschid cam orice canal romanesc. Mai putin TVRurile.
Acum vreo 2 zile baleiam canalele si am trecut pe rind prin PROstTV, Antena, Prima, KanalD..
Pe toate IN ACELASI TIMP erau Irinel si/sau Monica, ba in direct ba inregistrare.
Habar n-am ce naiba vor, ce ii maninca, stiu doar ca au oaresce de impartit... N-am nimic cu ei, nu ma intereseaza, treaba lor...
Nene dar ce vulturi hamesitii astia, au dat de un subiect si gata, au ce vorbi macar o saptamina. Ma intreb cine naibii se uita. Retoric, normal... Banuiesc ca mai toti in afar'de mine si inca vreo 2.
Ce pretentii sa mai ai... Am ajuns, pacatele mele, la vorba lui Brucan: "Stupid people".
Sint ca niste gaini carora le bagi in gusa, le imbirligi undele alfa (sau beta, la naiba, care or fi alea de le netezeste TVul) si ii trimiti la vot.
Dupa care ii adormi din nou. De fapt, nici nu ii trezesti.
Shhhht.... Linisteee...

Un comentariu:

  1. Esti pricinos, televiziunile comerciale au si ele rostul lor. Io cateodata ma satur de Animal Planet si ma relaxez cu emisuni de divertisment, de "spalat creierii" :)

    RăspundețiȘtergere