luni, 16 mai 2011

Istoria unui pariu


Acum vreo 3 ani s-a pus prima data problema centralizarii serviciilor IT, ceea ce ar fi insemnat ca ni s-ar fi luat "jucariile" si s-ar fi mutat de la noi ca administrare. Am pus la acea vreme un pariu cu IT manager-ul din Cehia in felul urmator: eu am zis ca proiectul va merge pina la capat, el ca va cadea din cauza ca in Europa de Est sint costuri mult prea mici si nu va fi un business case. Eu ar fi trebuit sa ii dau un bax de Ursus in caz ca pierdeam, el un bax de Pilsner Urquell.

Am pierdut pariul si urma ca la prima intilnire sa fiu parolist si sa ma prezint insotit de baxul de rigoare. La foarte scurta vreme insa, a aparut un nou proiect, de aceasta data externalizare totala.
Ii trimit email:
- Double or nothing?
Raspunde:
-I'm a player. Double!

Numai ca de aceasta data, se pare ca cel care a cistigat am fost eu.
Ghiciti ce am primit azi prin posta:))

Na zdravi Pavel!





3 comentarii:

  1. Sa ma gindesc... Pilsner Urquell... Hmmmm....
    Deci nu :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda, te numeam "prietenul meu cel mai bun"...ma gandesc la alte variante de a te denumi acum :)))

    RăspundețiȘtergere