marți, 10 mai 2011

Romanii au talent. Unii mai putin ca altii.

Episodul 1

M-am uitat din intimplare de vreo 2 ori, citeva minute la aceasta emisiune. Fiind cu un televizor care pe post de antena avea in fund o sirma de un metru, nu prindea decit un ProTV puricos, asa ca n-am prea avut de ales.

Am fost (placut) surprins unele aparitii... un baiat cu o voce superba (Narcis ceva pe nume), cei doi atleti solizi care faceau acrobatii, un pustiulica ce mima tobe in microfon...

Aflu acum ceva zile ca romanul reprezentativ pentru talentul nostru national a iesit un baiat care de fapt nu s-a remarcat prin nimic deosebit. Mai mult decit atit, majoritatea cunoscutilor mei, care se pare ca a urmarit destul de asiduu aceasta competitie, s-a declarat socata, oripilata, uimita, dezamagita etc. "Pai cum?" intreb eu. "Cum s-a decis ca el este cel mai bun?" "A, pai s-a votat de pe telefon, si el a primit cele mai multe voturi. Cum e posibil ca cei mai multi dintre votanti sa il fi ales pe ei??? "

Dragii mei, raspunsul vi-l dau eu. Ca e simplu. Fiecare voteaza pe cel care ii place cel mai mult. Pe cel cu care se identifica.Voi, prietenii mei care v-ati uitat la show, sigur ati avut un preferat, pe cineva care v-a uimit pur si simplu cu calitatile sale.

Si cum si-au zis concetatenii nostri cind l-au vazut pe acest baietas?

" Uite un mediocru. Ca si mine! N-are habar de ce-i ala talent... ca si mine! Nu se remarca prin absolut nimic, e sters pamint, daca treci pe linga el pe strada nici nul vezi. Ca si mine!!! Restul finalistilor au aratat calitati uluitoare, au demonstrat ca sint extraordinari in ceea ce fac. Eu unul nu sint bun la nimic, sint o nulitate, nici nu ma vad din masa amorfa din jur. DA, BAIATUL ALA MA REPREZINTA PE MINE! PENTRU CA SI EU SINT CA EL! PE EL IL VOTEZ!!!! ''n git cu toti ailalti... "

Uite asa s-a ales si presedintele ca e jmeker "ca si mine", si primarele (la noi) ca de 8 ani n-a facut nimic, "ca si mine".


Episodul 2


Aflu tot asa, acu vreo niste saptamini, ca s-a ales reprezentantul nost' la Eurovision. "Cum? Cind??" intreb eu, ca pina acum urmaream cu sufletul la gura preselectia, inca de cind Dida Dragan i-a luat fata lui Laurentiu Cazan (si s-a dus ca atare pe un confortabil antepenultim loc). "Pai de Revelion a fost la TVR votul". Aha... De Revelion... Cind cine mai are oleaca de singe in vene face dracu altceva decit sa stea cu nasu'n teveu. Si deci cine a votat? Aaaa... asa deci...
Am ascultat si eu melodia celor de la Hotel FM. Singurul motiv pentru care nu vor lua ultimul loc ci penultimul este acela ca Moldova ne va da, ca intotdeauna, cele 10 puncte.
Parerea mea...

2 comentarii:

  1. 'n gat cu toti ceilalti :))) Prea tare! Mult prea tare!
    Pai, asa au ajuns si EBA cu Vadim si Jiji in Parlamentul "Ioropean", ca au votat altii si ca aia care au votat sunt, din pacate, majoritatea in tara asta :(
    D'aia emisiunile culturale se dau la 5 dimineatal atunci adorm manelistii ;) D'aia barurile sunt la sosea si bibliotecile pe stradute laturalnice in imobile ce stau sa se darame...
    D'aia astea ca mine ajung sa-si doreasca sa fi fost oleaca mai proaste si mai c'urve, poate asa s-ar fi integrat in peisaj si n-ar mai fi fugit sa locuiasca in padure, sa scape de "civilizatie"...

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite ca intre timp a si fost finala Eurovision... Culmea ca cei de la Hotel FM au avut si neobrazarea sa se pretinda indignati de rezultat si ca am fi "victimele jocurilor geopolitice". Ma la naiba... Da ce politica face Azerbadjanul frate?

    RăspundețiȘtergere