sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Sintem egali?

Pentru noi exista termenul de misogini, dar voi nu aveti un cuvint echivalent pentru a putea caracteriza bancurile ce trebuie date mai departe la prietenele voastre si la barbatii care "sint suficient de inteligenti".
Noi nu putem intr-o viata sa va intelegem, voi ne cititi dintr-o privire.
Noi am intrat deja in bucatarie, voi ati intrat deja in boards.
Voi ne topiti cu o privire... cu o umezeala in coltul ochiului spulberati si ultima farima de egoism masculin, dar sinteti tari ca piatra in fata slabiciunii noastre.
Noi v-am adorat prin Eminescu, voi ne-ati distrus prin Veronica.

Asa ca noi, noi sintem cei ce vrem egalitate!
Dar ah, ce va iubim...

7 comentarii:

  1. ... o fi vreo reminiscență a frisoanelor inoculate de 11.11.'11 la 11.11h, altminteri nu-mi explic de ce te-ai apucat să dai din casă.
    Am văzut io un film cu un avion care sta să pice și partenerii își mărturiseau unul altuia păcatele, convinși că o să-și ușureze bocceluța de cărat în cârcă dincolo.
    Uite-așa se-alege prafu' de atitudinea mea falică și mi se spulberă iluzia că eu am ultimul cuvânt când spun răspicat:„ ai dreptate, mamă!”

    RăspundețiȘtergere
  2. Exista termenul echivalent cu misoginism, se numeste misandrie :D
    Dar, pentru posteritate, sa stiti ca si noi va iubim pe voi si ne vine sa va pupam, sa va ciufulim si sa va luam strans in brate cand va vedem pe strada, stangaci, cu un buchet de flori in mana (aveti voi un fel de a-l tine, ca si cand mai are putin si va curenteaza si sunteti atat de patrunsi de fapta cu pricina...ce mai, deliciosi :D). Ah, si cand ne este frig si voi va puneti protector un brat pe dupa umerii nostri "ca sa ne incalziti"...

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa suntem noi , timizi , neindemanatici , vai de capul nostru cum suportam privirile lor banuitoare si taioase ...:))))) Asta numai pana la prima rasturnare ...de situatie ! Dar pe urma , sa vezi ce le mai iubim ...pana ce marele buchet de flori din prima zi ( acela dus cu sfiala ) , se transforma intr-o biata floricica si aia , smulsa din parc ...pe sestache sa nu ne vada aia de la BGS !

    RăspundețiȘtergere
  4. @bubumaia: Nu dau din casa, ca si casa citeste :) dar asa, la modul general:mare dreptate ai!
    @anca:Noi, adolescentii aflati la prima intilnire, multumim de cuvintele bune :p
    @radu:floricica aia smulsa din parc are citeodata mai mare valoare decit cel mai mare buchet de flori:) Zi tu Anca (ca reprezentanta) daca nu-i asa...

    RăspundețiȘtergere
  5. @Catalin - corect :) Daca mai simte sa rupa o floricica si sa mi-o aduca, inseamna ca nu e totul pierdut. Si, pana la urma, nu conteaza marimea ci...daca a fost din suflet :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Fotografule de dumincă, ai fost DEMENŢIAL! :)
    Meriţi un premiu: un suav pupic din parte-mi.

    Ah, ce rău necesar sunteţi voi. :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, cum ar mai straluci binele in absenta noastra? :)
      Multumesc pentru aprecieri si...pentru premiu :)

      Ștergere