duminică, 28 aprilie 2013

Alb si negru

Ce frig e... de-ar veni odata caldura...
Bai da' ce cald e, nu se mai poate... de-ar fi ceva mai frig...
 
Numai de n-ar ploua, ca iesim si noi la o padure, la ceva in vara asta...
Dar ce seceta frate, nu se mai face nimic in agricultura...
 
Ce-as vrea sa ninga, sa fie zapada maare si aalba, frumoasa ca atunci cind eram copil...
Bai da ce zapada nenorocita, cit a nins bai frate, nu mai pot sa scot masina din parcare, pe strada e jale...
 
Faata, ce pantofi frumosi mi-am luat... Abia astept sa ies cu ei la petrecerea lui Nelu...
Ai naibii pantofi, abia astept sa ajunga acasa sa ii arunc din picioare, nu mai pot de durere
 
Ce frumos e in Delta, superb, pelicani in zbor, stoluri de lisite, iar pestele... Trage o nebunie!
Vai ce m-au mincat tintarii, sint piscat tot, n-am dormit toata noaptea, in viata mea nu mai calc pe aici...
 
Ce masina smechera am frate, cea mai tare! numai piele, clima de aia bi-zone, super tare!
Bai ce ma fac ca nu-mi mai permit sa platesc ratele la ea, ce sa mai zic sa ii mai bag benzina...Nu mai zic ca trebuie haine la copil...
 
Ce naspa ca m-am nascut in Romania, ma duc sa lucrez la nemti, aia sint tari frate....
Am venit in tara sa ma tratez la dinti ca in Germania nu ma lipesc...
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu